Esta categoría contien los siguientes tipos de contenios: - Webs corporativas de Medios de comunicación. - Publicaciones dixitales que traten la información de forma periodística, que considérense medios de comunicación. - Buscadores y directorius de noticias. - Webs relacionadas con l'estudiu de la comunicación y l'exerciciu del periodismu. - Webs relacionadas con el sector publicitariu. Existen otres categoríes qu'están bastante relacionades con Medios de comunicación, pero que figuran n'otros apartaos: - Los contenios relacionaos cola televisión d'entretenimientu encuéntranse na categoría correspondiente. - Aunque el Cine y'l Cómic también son medios de comunicación tradicionales, hemos optau por mantenerlus dentru del apartau d'Artes.
Gracias por enviar su sitiu a DMOZ, el sistema de directorius más grande del mundu n''Internet. Una vez que esté seguru de que está listandulu na categoría adecuada, para facilitar el que su sitiu seya listadu en nuestru directoriu, por favor revise si cumple con los puntos a continuación marcaos: 1.- El sitiu ha de tratar so Medios de comunicación. 2.- El sitiu ha de tar n''asturianu (bable), si nun ye así, éste nun podrá ser listadu n''esta parte del directoriu. Por favor note que DMOZ cuenta con secciones en prácticamente todos los idiomas. 3.- La solicitud para ingresu sólu ha de ser enviada una vez, enviarlas más, supon spam, que ye una de las causas pa que el so sitiu nun sea listau. 4.- Nun envie múltiples solicitudes para un solu sitiu, normalmente en DMOZ listamos el sitiu y sus contenios, por lo que nun ye necesariu facer Deeplinking (listar subpágines). 5.- El sitiu ha de contener material orixinal, y nun infrinxir nenguna de las leyes de drechos d''autor vigentes nos Estaos Unios, o el país onde tá hospedadu''l sitiu. 6.- El sitiu NUN ha de tar en construcción o por lo menos el 80% del sitiu ha d''estar terminau. 7.- El sitiu NUN ha de contener enlaces rotus dentru del mismu sitiu. 8.- El sitiu NUN ha de contener contenidu pa mayores d''edad. Por últimu y aunque el so sitiu cumpla con estos 8 puntos, no tien garantizau que será incluidu en nuestru directoriu, sin embargu, si tien garantizada una evaluación imparcial so el so conteniu, por lo que ye muy probable que sea incluidu.
Weblogs o blogs n'asturianu
Nésta estaya incluyense tolos buscadores y direutorios de páxines webs.
Gracias por unviar su sitiu a DMOZ, el sistema de direutorios más grande del mundu n''Internet. Una vez que te seguru de que ta llistandolu na estaya adecuada, pa facilitar que su sitiu seya llistau en nuesu directoriu, por favor revise si cumple colos puntos a continuación marcaos: 1.- El sitiu ha ser un buscaor o direutoriu de páxines web. 2.- El sitiu ha de tar n''asturianu (bable, lliones, mirandes...), si nun ye así, éste nun podrá ser llistau n''esta parte del direutoriu. Por favor note que DMOZ cunta con estayes en prácticamente tolos idiomes. 3.- La solicitú pa''l ingresu sólu pue unviase una vez, enviala más, supon spam, que ye una de les causas pa que''l so sitiu nun seya llistau. 4.- Nun envie múltiples solicitues pa un solu sitiu, normalmente en DMOZ llistamos el sitiu y sus contenios, polo que nun ye necesariu facer Deeplinking (llistar subpáxines). 5.- El sitiu ha de contener material orixinal, y nun infrinxir nenguna de las leyes de drechos d''autor vixentes nos Estaos Xunios, o el país onde tá hospedadu''l sitiu. 6.- El sitiu NUN ha de tar en construción o polo menos el 80% del sitiu ha d''estar terminau. 7.- El sitiu NUN ha de caltener enllaces frayaos dientru del mismu sitiu. 8.- El sitiu NUN ha de caltener contenidu pa mayores d''edad. Por últimu y anque el so sitiu cumpla con estos 8 puntos, nun tien garantizau que seya incluiu nel direutoriu, sin embargu, si tien garantizada una evaluación imparcial so el so conteniu, polo que ye mui probable que seya incluiu.