In Partnership with AOL Search
 
Gracias por enviar su sitiu a DMOZ, el sistema de directorius más grande del mundu n''Internet. Una vez que esté seguru de que está listandulu na categoría adecuada, para facilitar el que su sitiu sea listadu en nuestru directoriu, por favor revise si cumple con los puntus a continuación marcadus: 1.- El sitiu ha de tratar so Artes o Arte. 2.- El sitiu ha d''estar n''asturianu (bable), si nun ye así, éste nun podrá ser listadu n''esta parte del directoriu. Por favor note que DMOZ cuenta con secciones en prácticamente todus los idiomas. 3.- La solicitud para ingresu solu ha de ser enviada una vez, enviarlas más, supon spam, que ye una de las causas para que su sitiu nun sea listadu. 4.- Nun envie múltiples solicitudes para un solu sitiu, normalmente en DMOZ listamos el sitiu y sus contenidus, por lo que nun ye necesariu facer Deeplinking (listar subpágines). 5.- El sitiu ha de contener material orixinal, y nun infrinxir ninguna de las leyes de derechus de autor vigentes nos Estadus Unidus, o el país donde está hospedadu el sitiu. 6.- El sitiu NUN ha d''estar en construcción o por lo menos el 80% del sitiu ha d''estar terminadu. 7.- El sitiu NUN ha de contener enlaces rotus dentru del mismu sitiu. 8.- El sitiu NUN ha de tener contenidu para mayores d''edad. Por últimu y aunque su sitiu cumpla con estus 8 puntus, nun tien garantizadu que será incluidu en nuestru directoriu, sin embargu, si tien garantizada una evaluación imparcial so su contenidu, por lo que ye muy probable que sea incluidu.
Categoría con sitius n'asturianu so Arte o Artes. N'esta categoría hay páxines so: animación, arquitectura, artesanía, artes escénicas, artes gráficas, artes plásticas, artistas, ASCII, cine, cómic, dixitales, diseñu, galerías, graffiti, literatura, música, museos, centrus culturales, tatuaxes y bucadores, directorius, forus, chats, noticias y medius (so y d'arte). Páxines so la historia del Arte han de ir en Sociedad. Las webs d'empresas relacionadas con el arte han de ir en Negocius.
Gracias por enviar su sitiu a DMOZ, el sistema de directorius más grande del mundu n''Internet. Una vez que esté seguru de que está listandulu na categoría adecuada, para facilitar el que su sitiu sea listadu en nuestru directoriu, por favor revise si cumple con los puntus a continuación marcadus: 1.- El sitiu ha de tratar so Ciencia y/o Tecnoloxía. 2.- El sitiu ha d''estar n''asturianu (bable), si nun ye así, éste nun podrá ser listadu n''esta parte del directoriu. Por favor note que DMOZ cuenta con secciones en prácticamente todus los idiomas. 3.- La solicitud para ingresu solu ha de ser enviada una vez, enviarlas más, supon spam, que ye una de las causas para que su sitiu nun sea listadu. 4.- Nun envie múltiples solicitudes para un solu sitiu, normalmente en DMOZ listamos el sitiu y sus contenidus, por lo que nun ye necesariu facer Deeplinking (listar subpágines). 5.- El sitiu ha de contener material orixinal, y nun infrinxir ninguna de las leyes de derechus de autor vigentes nos Estadus Unidus, o el país donde está hospedadu el sitiu. 6.- El sitiu NUN ha d''estar en construcción o por lo menos el 80% del sitiu ha d''estar terminadu. 7.- El sitiu NUN ha de contener enlaces rotus dentru del mismu sitiu. 8.- El sitiu NUN ha de tener contenidu para mayores d''edad. Por últimu y aunque su sitiu cumpla con estus 8 puntus, nun tien garantizadu que será incluidu en nuestru directoriu, sin embargu, si tien garantizada una evaluación imparcial so su contenidu, por lo que ye muy probable que sea incluidu.
Categoría con sitius n'asturianu so Ciencia y/o Tecnoloxía. Las webs d'empresas relacionadas con Ciencia y/o Tecnoloxía han d'ir en Negocius. N'esta categoría hay páxines so: agricultura, astronomía, bioloxía, ciencias de la Tierra, ciencias sociales, física, xeografía, matemáticas, química, tecnoloxía y enseñanza e investigación, equipus e instrumentus, historia de la ciencia, instituciones, noticias, páxines personales, publicaciones y software (so ciencia y/o tecnoloxía).
Gracies por unviar el so sitiu a DMOZ, el sistema de directorios más grande del mundu n''Internet. Una vez que te seguru de que tá llistándolo na categoría adecuada, pa facilitar el que''l so sitiu seya listadu en nuestru directoriu, por favor revise si cumple colos puntos a continuación marcaos: 1.- El sitiu ha de tratar so Deportes. 2.- El sitiu ha de tar n''asturianu (bable), si nun ye así, ésti nun podrá ser listau n''esta parte del directoriu. Por favor note que DMOZ cuenta con secciones en prácticamente tolos idiomes. 3.- La sollicitú pa ingresu sólu ha de ser unviada una vez, unviales más, supon spam, que ye una de les causes pa que''l so sitiu nun seya listáu. 4.- Nun unvie múltiples sollicitues pa un solu sitiu, normalmente en DMOZ llistamos el sitiu y los sos conteníos, por lo que nun ye necesariu facer Deeplinking (llistar subpáxines). 5.- El sitiu ha de contener material orixinal, y nun infrinxir nenguna de les leyes de drechos d''autor vigentes nos Estaos Unios, o''l país onde tá hospedadu''l sitiu. 6.- El sitiu NUN ha de tar en construcción o por lo menos el 80% del sitiu ha de tar termináu. 7.- El sitiu NUN ha de contener enllaces rotos dentru del mesmu sitiu. 8.- El sitiu NUN ha de tener conteniu pa mayores d''edá. Por últimu y auque''l so sitiu cumpla con estos 8 puntos, nun tien garantizáu que seya incluíu en nuestru directoriu, sin embargu, si tien garantizada una evaluación imparcial sobre''l so conteníu, por lo que ye muy probable que seya incluíu.
There is currently no description created for this category.
Gracies por unviar el so sitiu a DMOZ, el sistema de directorios más grande del mundu n''Internet. Una vez que té seguru de que tá llistándolo na categoría adecuada, pa facilitar el que''l so sitiu seya listáu en nuestru directoriu, por favor revise si cumple colos puntos a continuación marcaos: 1.- El sitiu ha de tratar sobre Informática. 2.- El sitiu ha de tar n''asturianu (bable), si nun ye así, ésti nun podrá ser llistáu n''esta parte del directoriu. Por favor note que DMOZ cuenta con secciones en prácticamente tolos idiomes. 3.- La sollicitú pa ingresu sólo ha de ser unviada una vez, unviales más, supon spam, que ye una de les causes pa que''l so sitiu nun seya llistáu. 4.- Nun unvíe múltiples sollicitues pa un solu sitiu, normalmente en DMOZ llistamos el sitiu y los sos conteníos, por lo que nun ye necesariu facer Deeplinking (llistar subpáxines). 5.- El sitiu ha de contener material orixinal, y nun infrinxir nenguna de les leyes de drechos d''autor vigentes nos Estaos Uníos, o''l país ú tá hospedadu''l sitiu. 6.- El sitiu NUN ha de tar en construcción o por lo menos el 80% del sitiu ha de tar termináu. 7.- El sitiu NUN ha de contener enllaces rotos dentru del mesmu sitiu. 8.- El sitiu NUN ha de tener conteníu pa mayores d''edá. Por últimu y aque''l so sitiu cumpla con estos 8 puntos, nun tien garantizáu que seya incluíu en nuestru directoriu, sin embargu, si tien garantizada una evaluación imparcial sobre''l so conteníu, por lo que ye muy probable que seya incluíu.
There is currently no description created for this category.
Gracias por enviar su sitiu a DMOZ, el sistema de directorius más grande del mundu n''Internet. Una vez que esté seguru de que está listandulu na categoría adecuada, para facilitar el que su sitiu sea listadu en nuestru directoriu, por favor revise si cumple con los puntus a continuación marcadus: 1.- El sitiu ha de tratar so la llingua. 2.- El sitiu ha d''estar n''asturianu (bable), si nun ye así, éste nun podrá ser listadu n''esta parte del directoriu. Por favor note que DMOZ cuenta con secciones en prácticamente todus los idiomas. 3.- La solicitud para ingresu solu ha de ser enviada una vez, enviarlas más, supon spam, que ye una de las causas para que su sitiu nun sea listadu. 4.- Nun envie múltiples solicitudes para un solu sitiu, normalmente en DMOZ listamos el sitiu y sus contenidus, por lo que nun ye necesariu facer Deeplinking (listar subpágines). 5.- El sitiu ha de contener material orixinal, y nun infrinxir ninguna de las leyes de derechus de autor vigentes nos Estadus Unidus, o el país donde está hospedadu el sitiu. 6.- El sitiu NUN ha d''estar en construcción o por lo menos el 80% del sitiu ha d''estar terminadu. 7.- El sitiu NUN ha de contener enlaces rotus dentru del mismu sitiu. 8.- El sitiu NUN ha de tener contenidu para mayores d''edad. Por últimu y aunque su sitiu cumpla con estus 8 puntus, nun tien garantizadu que será incluidu en nuestru directoriu, sin embargu, si tien garantizada una evaluación imparcial so su contenidu, por lo que ye muy probable que sea incluidu.
Categoría con sitius n'asturianu so nuestra llingua. Las webs d'empresas relacionadas con la llingua han de ir en Negocius.
Gracias por enviar su sitiu a DMOZ, el sistema de directorius más grande del mundu n''Internet. Una vez que esté seguru de que está listandulu na categoría adecuada, para facilitar el que su sitiu seya listadu en nuestru directoriu, por favor revise si cumple con los puntos a continuación marcaos: 1.- El sitiu ha de tratar so Medios de comunicación. 2.- El sitiu ha de tar n''asturianu (bable), si nun ye así, éste nun podrá ser listadu n''esta parte del directoriu. Por favor note que DMOZ cuenta con secciones en prácticamente todos los idiomas. 3.- La solicitud para ingresu sólu ha de ser enviada una vez, enviarlas más, supon spam, que ye una de las causas pa que el so sitiu nun sea listau. 4.- Nun envie múltiples solicitudes para un solu sitiu, normalmente en DMOZ listamos el sitiu y sus contenios, por lo que nun ye necesariu facer Deeplinking (listar subpágines). 5.- El sitiu ha de contener material orixinal, y nun infrinxir nenguna de las leyes de drechos d''autor vigentes nos Estaos Unios, o el país onde tá hospedadu''l sitiu. 6.- El sitiu NUN ha de tar en construcción o por lo menos el 80% del sitiu ha d''estar terminau. 7.- El sitiu NUN ha de contener enlaces rotus dentru del mismu sitiu. 8.- El sitiu NUN ha de contener contenidu pa mayores d''edad. Por últimu y aunque el so sitiu cumpla con estos 8 puntos, no tien garantizau que será incluidu en nuestru directoriu, sin embargu, si tien garantizada una evaluación imparcial so el so conteniu, por lo que ye muy probable que sea incluidu.
Esta categoría contien los siguientes tipos de contenios: - Webs corporativas de Medios de comunicación. - Publicaciones dixitales que traten la información de forma periodística, que considérense medios de comunicación. - Buscadores y directorius de noticias. - Webs relacionadas con l'estudiu de la comunicación y l'exerciciu del periodismu. - Webs relacionadas con el sector publicitariu. Existen otres categoríes qu'están bastante relacionades con Medios de comunicación, pero que figuran n'otros apartaos: - Los contenios relacionaos cola televisión d'entretenimientu encuéntranse na categoría correspondiente. - Aunque el Cine y'l Cómic también son medios de comunicación tradicionales, hemos optau por mantenerlus dentru del apartau d'Artes.
Gracies por unviar el so sitiu a DMOZ, el sistema de directorios más grande del mundu n''Internet. Una vez que te seguru de que tá llistándolo na categoría adecuada, pa facilitar el que''l so sitiu seya listadu en nuestru directoriu, por favor revise si cumple colos puntos a continuación marcaos: 1.- El sitiu ha de tratar so Negocios. 2.- El sitiu ha de tar n''asturianu (bable), si nun ye así, ésti nun podrá ser listau n''esta parte del directoriu. Por favor note que DMOZ cuenta con secciones en prácticamente tolos idiomes. 3.- La sollicitú pa ingresu sólu ha de ser unviada una vez, unviarles más, supon spam, que ye una de les causes pa que''l so sitiu nun seya listáu. 4.- Nun unvie múltiples sollicitues pa un solu sitiu, normalmente en DMOZ llistamos el sitiu y los sos conteníos, por lo que nun ye necesariu facer Deeplinking (llistar subpáxines). 5.- El sitiu ha de contener material orixinal, y nun infrinxir nenguna de les leyes de drechos d''autor vigentes nos Estaos Unios, o''l país onde tá hospedadu''l sitiu. 6.- El sitiu NUN ha de tar en construcción o por lo menos el 80% del sitiu ha de tar termináu. 7.- El sitiu NUN ha de contener enllaces rotos dentru del mesmu sitiu. 8.- El sitiu NUN ha de tener conteniu pa mayores d''edá. Por últimu y auque''l so sitiu cumpla con estos 8 puntos, nun tien garantizáu que seya incluíu en nuestru directoriu, sin embargu, si tien garantizada una evaluación imparcial sobre''l so conteníu, por lo que ye muy probable que seya incluí.
Categoría con sitios n'asturianu sobre Negocios (webs comerciales, corporatives, transportes...). N'esta categoría hai páxines sobre: alta dirección, asociaciones y cámaras, clasificaos, comerciu ellectrónicu, comerciu internacional, consultoría, corporativos y grupos, directorios de negocios, empleu, emprendedores, finances e inversiones, industries, informática, marketing, noticies de negocios, outsourcing, publicaciones, recursos, seguros, transportes y trataos de libre comerciu.
Antes de sugerir un sitiu para su revisión, por favor, verifique la categoría más específica y apropiada. Para ellu, puede realizar una búsqueda en el buscador de ODP por las palabras claves que representen el contenidu del sitiu a proponer. Los resultadus de la búsqueda le servirán para identificar la categoría más adecuada. Lea la descripción de la categoría, contien información que le permitirá establecer si el contenidu del sitiu a sugerir correspóndese con la categoría. Envíe su sugerencia una sola vez y para una única categoría. Open Directory Project resérvase el derechu d''aceptar o rechazar cualquier sitiu sugeridu y a eliminar o mover a otra categoría sitius actualmente listadus.

more information (editors only)

L'objetivu d'esta categoría consiste en agrupar sitius que: a) refierense al estudiu, accesu y usu da información; b) recopilan datus concretus, introducciones generales so un tema, y aclaraciones terminológicas; c) cubren diversas áreas temáticas que por su generalidad nun podrían incluirse n'otra categoría del Open Directory.
Gracias por enviar su sitiu a DMOZ, el sistema de directorius más grande del mundu n''Internet. Una vez que esté seguru de que está listandulu na categoría adecuada, para facilitar el que su sitiu sea listadu en nuestru directoriu, por favor revise si cumple con los puntus a continuación marcadus: 1.- El sitiu ha de ser d''ámbitu rexonal. 2.- El sitiu ha d''estar n''asturianu (bable), si nun ye así, éste nun podrá ser listadu n''esta parte del directoriu. Por favor note que DMOZ cuenta con secciones en prácticamente todus los idiomas. 3.- La solicitud para ingresu solu ha de ser enviada una vez, enviarlas más, supon spam, que ye una de las causas para que su sitiu nun sea listadu. 4.- Nun envie múltiples solicitudes para un solu sitiu, normalmente en DMOZ listamos el sitiu y sus contenidus, por lo que nun ye necesariu facer Deeplinking (listar subpágines). 5.- El sitiu ha de contener material orixinal, y nun infrinxir ninguna de las leyes de derechus de autor vigentes nos Estadus Unidus, o el país donde está hospedadu el sitiu. 6.- El sitiu NUN ha d''estar en construcción o por lo menos el 80% del sitiu ha d''estar terminadu. 7.- El sitiu NUN ha de contener enlaces rotus dentru del mismu sitiu. 8.- El sitiu NUN ha de tener contenidu para mayores d''edad. Por últimu y aunque su sitiu cumpla con estus 8 puntus, nun tien garantizadu que será incluidu en nuestru directoriu, sin embargu, si tien garantizada una evaluación imparcial so su contenidu, por lo que ye muy probable que sea incluidu.
Categoría con sitius n'asturianu d'ámbitu rexonal. Las webs d'empresas relacionadas con esta categoría han d'ir en Negocius. Los enlaces a sitius n'inglés han d'estar na categoría Regional, non aquí.
Gracias por unviar el so sitiu a DMOZ, el sistema de directorios más grande del mundu n''Internet. Una vez que té seguru de que tá listándolo na categoría adecuada, pa facilitar el que''l so sitiu sea listáu en nuestru directoriu, por favor revise si cumple colos puntos a continuación marcaos: 1.- El sitiu ha de tratar sobre Política. 2.- El sitiu ha de tar n''asturianu (bable), si nun ye así, éste nun podrá ser llistáu nesta parte del directoriu. Por favor note que DMOZ cuenta con secciones en prácticamente toos los idiomas. 3.- La solicitud pa ingresu solu ha de ser unviada una vez, unviarles más, supon spam, que ye una de les causes pa que''l so sitiu nun seya llistáu. 4.- Nun unvie múltiples solicitudes pa un solu sitiu, normalmente en DMOZ llistamos el sitiu y los sos conteníus, por lo que nun ye necesariu facer Deeplinking (llistar subpágines). 5.- El sitiu ha de contener material orixinal, y nun infrinxir nenguna de las leyes de derechos d''autor vigentes nos Estaos Uníos, o''l país onde tá hospedáu''l sitiu. 6.- El sitiu NUN ha de tar en construcción o por lo menos el 80% del sitiu ha de tar termináu. 7.- El sitiu NUN ha de contener enllaces rotos dentru del mesmu sitiu. 8.- El sitiu NUN ha de tener conteníu pa mayores d''edá. Por últimu y aunque''l so sitiu cumpla con estos 8 puntos, nun tien garantizáu que será incluíu en nuestru directoriu, sin embargu, si tien garantizada una evaluación imparcial sobre''l so conteníu, por lo que ye muy probable que sea incluíu.
There is currently no description created for this category.
Copyright © 1998-2014 AOL Inc. Condiciones d'usu
Cabera actualización: Monday, March 31, 2014 9:44:59 AM EDT - editar