Zobacz także:
Inne wersje językowe tej kategorii:
  • Bakterie świecące - Zdjęcia oraz krótki opis bakterii świecących, ich środowisko życia, morfologię i fizjologię, gatunki, hodowlę i przechowywanie oraz wykorzystanie w zajęciach dydaktycznych.
  • Blog o mikrobach - Autorka przybliża laikom tematykę związaną z drobnoustrojami. Doniesienia na temat bakterii opowiedziane w przystępnym języku.
  • Forum Mikrobiologiczne - Forum poświęcone mikrobiologii. Miejsce wymiany doświadczeń pomiędzy pasjonatami, studentami, pracownikami laboratoriów i pracownikami naukowymi.
  • Mikrobiologia żywoności - Materiały zawarte na stronie są programem nauczania pierwszej klasy technikum przemysłu spożywczego; informacje o drobnoustrojach.
  • Polskie Towarzystwo Mikrobiologów - Zarząd, informacje, współpraca, czasopisma, statut i regulaminy, aktualności, stypendia.
  • Postępy Mikrobiologii - Czasopismo wydawane przez Polskie Towarzystwo Mikrobiologów; artykuły, suplementy, archiwum, redakcja.
  • Serwis Mikrobiologiczny - Serwis popularnonaukowy. Zawiera również informacje na temat kariery zawodowej absolwentów mikrobiologii oraz miejsc gdzie można zgłębiać tę dziedzinę wiedzy.
Ta kategoria potrzebuje redaktora